tirsdag den 4. december 2012

December


Glædelig 1. december til jer alle! 

Mandag d. 03/12
Arbejde arbejde. Vi skulle lave juledekoration. Klip og klister med drengene. Det gik ganske udmærket, det blev bare ikke til sååå meget julepynt. Vi fik dog lavet en kæmpe guirlande. 


Tirsdag d. 04/12
Tyfon advarsel!
Vi blev hjemme i dag. Vi var lidt bange for at tage af sted i frygt for ikke at kunne komme tilbage.
Så vi havde total roomie hygge med film, julekalender og popcorn! 


Onsdag d. 05/12
Jeg tog ned og trænede inden jeg skulle på arbejde.
Da jeg er færdig får jeg af vide at Mandaue ligger under vand og der er lukket mange steder. Jeepnyerne fra Banilad kørte ikke ud til Mandaue. Umg. Jeg tror vist vi bliver hjemme igen i dag /:
Desværre er Mie taget af sted på arbejde. Hun fortæller så, at der ikke rigtig er noget tegn på lukning og oversvømmelse. Skide irriterende, jeg var klar til at tage på arbejde og så er der forhindringer, som der alligevel ikke er. Så i dag brugte jeg dagen på at skrive blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar